+36 1 393 5050
info@unicorp.hu
1126 Budapest, Csörsz utca 45.
0
Nincsenek termékek a kosárban
UniCorp Biotech > ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

UNICORP BIOTECH Kft.

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az WWW.UNICORP.HU címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1.Üzemeltetői adatok:

Cégnév: UNICORP BIOTECH Korlátolt Felelőségű Társaság

Székhely: 1126 Budapest, Csörsz utca 45.

Adószám: 18582800-2-43

Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-693559 Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: info@unicorp.hu

Telefonos elérhetőség: +36 -1-393-5050

Fax: +36-1-393-5055

Számlaszám: 11600006-00000000-93599522

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Media Center Hungary Kft. 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. 2/6.

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2.Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

SZOLGÁLTATÁSOK:

A. TELJESKÖRŰ GYÓGYSZERIPARI KÉPVISELET

Vállaljuk cégek képviseletét és eseti megbízási szerződéssel az alábbi tevékenységek bármelyikét. Segítünk új termékek bevezetésében, új cégek, képviseletek hazai megjelenésében.

  • törzskönyvezés, pharmakovigilancia
  • tanácsadás
  • társadalombiztosítási támogatási kérelmek intézése
  • sales és marketing tevékenység
  • logisztika

B. GYÓGYSZER NAGYKERESKEDELME

C. CRO, CLINICAL MONITORING

Klinikai vizsgálatok előkészítése:

A vizsgálat megvalósíthatóságának értékelése, elemzése

Vizsgálóhelyek kiválasztása

Vizsgálati protokoll elkészítése

Adatlap szerkesztése és nyomdai elkészítése

Betegtájékoztató és beteg beleegyező nyilatkozatok elkészítése, lefordítása

Szerződések és biztosítások megkötése, lefordítása és adaptálása

Etikai és Hatósági engedélyeztetés:

Teljes körű etikai (centrális és lokális egyaránt) és hatósági engedélyeztetés, szükség esetén a protokoll módosításaival együtt

A vizsgálat komplett lebonyolítása és lezárása:

“Investigator meeting” megszervezés

A kezdő vizit-, a monitorozás folyamatának és a nem kívánatos eseményeknek (AE, SAE) szükséges és előírt jelentései

Vizsgálóhelyek zárása, felmerülő kérdések megoldása

Adatok feldolgozása, kódolása és statisztikai analízise

Klinikai- valamint kutatási szakszövegek fordítása

Összefoglaló jelentések készítése

Elektronikus CRF rendszer professzionális elkészítése és kezelése

cro_image

KLINIKAI VIZSGÁLATOK KOORDINÁLÁSA

Klinikai vizsgálatok előkészítése:

Betegcsoportok meghatározása, azonosítása

Project munkaigényének és kiadásainak felmérése

Vizsgálóhelyek felkészítése

Etikai / hatósági kapcsolattartás:

AE / SAE jelentések koordinálása

Jelentési kötelezettségek ellenőrzése, nyilvántartása

Klinikai vizsgálatok lebonyolítása:

Betegvizitek megszervezése

Adatok összerendezése (forrásadatok, stb.)

CRF-ek ellenőrzése, (elektromos és papír alapú egyaránt)

“Investigator Site File” -ok ellenőrzése, karbantartása

Külső résztvevőkkel (laborok, Rtg, CT, etc.) való kapcsolattartás

Összes résztvevő munkájának összehangolása

Bemutatkozás Szolgáltatások

TERMÉKEK:

  • Babymark / Termékenységi teszt
  • Easy Pregnancy / Terhességi teszt
  • Lily / Lily 2 / Terhességi teszt
  • MultiDrug Minilabor / kábítószer kombiteszt
  • Intrauterin Eszközök (nőgyógyászati spirál): / Feminin Safe Load TCu 380 AFigyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3.Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetők meg,   futárszolgálat által történő házhoz szállítással.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 5% vagy 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott ártól eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Ebben az esetben külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül.

Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat, amely tájékoztatást a termékek mellett feltüntetett PDF. formátumban is letölthet.

Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

A. A megrendelés menüre kattintva, azonnal megjelenik az mindenkor aktuális terméklista, ár és posta költség.

B. A termék/termékek kiválasztása esetén a kosárra kattintva a megvásárolni kívánt termék/termékek bekerülnek abba.

C. A kosár áttekintése után haladjon tovább a pénztárhoz.

Majd pontosan töltse ki az adatokat.

D. Miután véglegesítette a rendelést, akkor az ELKÜLD gombra kattintva küldje el a megrendelését.

A megrendelést követően e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait.

Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését.

Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

4.A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása minden munkanapon: 11 óráig történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy az a beszerzési időtől függ.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

5.A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni.

Biztonságos bankkártyával történő fizetés esetén: A Global Payment fizetési portálon keresztül hajthatja végre a bankkártyás fizetést. A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a 0.-Ft utánvét összeg fizetéssel kézbesíti.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

1.Házhoz szállítás díjszabása az alábbi termékeke esetén:

  • Babymark/termékenységi teszt
  • Easy Pregnancy/Terhességi teszt
  • Lily/Lily 2/Terhességi teszt
  • MultiDrug Minilabor/kábítószer kombiteszt
  • Intrauterin Eszközök (nőgyógyászati spirál): / Feminin Safe Load TCu 380 A

Rendelési érték 0-30.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.550 – 1.950 Ft

Rendelési érték 30.000 Ft felett ingyenes.

2.Házhoz szállítás díjszabása az alábbi termékek esetén:

  • Cystistat 40mg/50 ml/ orvostechnikai eszköz
  • Suplasyn 2 ml v.s. 1-Shot/ orvostechnikai eszköz

Rendelési érték 0-30.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.550 – 1.950 Ft

Rendelési érték 30.000 Ft felett ingyenes.

3.Házhoz szállítás díjszabása az alábbi termékek esetén:

  • Valeofert/Étrend kiegészítő készítmény
  • EvoQ10/Étrend kiegészítő készítmény
  • Porc-O-Go/Étrend kiegészítő készítmény
  • EvoPreg/Étrend kiegészítő készítmény

Rendelési érték 0-30.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.550 – 1.950 Ft

Rendelési érték 30.000 Ft felett ingyenes.

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költség a rendelés értékéhez igazodik.

6.Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2 munkanap.

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy az a beszerzési időtől függ.

7.Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket futárszolgálaton keresztül teljesítjük.

Cégünk az alábbi futárszolgálatokkal dolgozik együtt: DPD Hungaria Kft, Sprinter Futárszolgálat Kft., DHL Express Magyarország Kft., Fáma First Kft.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9-18 óra között.

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

8.Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell.

Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár.

Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

9.Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. Kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak.

A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket.

Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).

>> ELÁLLÁSI NYILATKOZAT LETÖLTÉSE <<

Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé.

A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is.

Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő.

A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg.

A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

10.Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától.

A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett.

A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni.

Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék cseréje illeti meg. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a cserét 15 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

11.Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 §.- i szerint.

12.Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni.

Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a Pesti Központi Kerületi Bíróság bírósági út.

13.Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).

Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel.

Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

14.Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény, fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

……2017…..

Frissítés: 2022. február